توزیع ۱۱۰۰ بسته بهداشتی میان ایثارگران لرستانی
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان از توزیع ۱۱۰۰ بسته ضدعفونی و بهداشتی بین ایثارگران استان خبر داد و گفت: اولین فعالیت بنیاد بر اساس اصل پیشگیری مقدم بر درمان، به اطلاع‌رسانی به ایثارگران اختصاص یافت.

سیدحسین نازاریان با اشاره به شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: اولین فعالیت بنیاد بر اساس اصل پیشگیری مقدم بر درمان، به اطلاع‌رسانی به ایثارگران اختصاص یافت که در این راستا راه‌های پیشگیری و جلوگیری از بیماری برای گروه هدف تبیین شد.

وی افزود: از ابتدای شیوع بیماری کروناویروس تاکنون هزار و صد بسته بهداشتی و ضدعفونی به ایثارگران شامل جانبازان ۷۰ درصد، جانبازان شیمیایی متوسط به بالا و تعدادی از والدین و جانبازان صعب‌العلاج اهدا شده است.

نازاریان با بیان این‌که این بسته شامل چند عدد ماسک و ژل ضدعفونی‌کننده و الکل هست که میان تمام ایثارگران در همه شهرستان‌های سطح استان توزیع شد، اضافه کرد: ساختمان‌های اداری سطح استان تاکنون چندین مرتبه ضدعفونی شده و طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونای استان، هفته دوم فروردین ادارات بنیاد سطح استان تعطیل‌ شده و به‌صورت کشیک و با حضور یک سوم از کارکنان اداره می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان ابراز امیدواری کرد که همه ایثارگران فهیم و ارزشمند سطح استان به توصیه‌های بهداشتی صادره از دانشگاه علوم پزشکی و ستاد مبارزه با کرونای استان عمل کرده و از مراجعه‌های غیرضروری خودداری و در خانه بمانند تا شاهد از بین رفتن این ویروس در سطح جامعه باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.