برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین در جهاد دانشگاهی لرستان
سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی لرستان از برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین در این واحد خبر داد.

سید مسعود نجفی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: در شرایط کنونی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت رعایت اصول بهداشتی و حفظ سلامتی اقشار مختلف جامعه، آموزش‌های آنلاین جایگزین کلاس‌های حضوری در مراکز آموزش واحد لرستان شد.

وی افزود: هم‌زمان با اجرای این طرح ملی که توسط معاونت آموزشی کشور تدوین و در اختیار واحدهای استانی قرار گرفت واحد لرستان نیز نسبت به طراحی، تدوین و بارگذاری کلاس‌های آموزشی در قالب این طرح اقدام و تدابیری اتخاذ شده است.

نجفی اضافه کرد: علاقه‌مندان به شرکت در دوره‌های آموزشی بدون محدودیت‌های مکانی با تکیه‌بر فناوری اطلاعات قادر خواهند بود در کلاس‌های موردنظرشان شرکت کنند.

وی در ادامه گفت: تعامل بین اساتید، پرسش و پاسخ، دسترسی آسان، ارتباط تصویری، امکان بارگذاری فایل و ویدیوهای مربوطه، از ویژگی‌های بارز این طرح است.

نجفی بیان کرد: تخفیفات ویژه تا سقف ۳۰ درصد شهریه، عدم مراجعه حضوری، پرداخت الکترونیکی شهریه نیز از سایر مزایای آموزش آنلاین است.

وی تصریح کرد: همکاران حوزه معاونت آموزشی با شماره‌های تلفن‌های ۳۳۲۳۱۷۰۱- ۳۳۲۲۳۵۲۵ آماده راهنمایی و ارائه اطاعات بیشتر در این زمینه خواهند بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.