اعمال سختگیری‌ها در شهر "قرمز" اندیمشک برای مقابله با کرونا
فرماندار اندیمشک با اشاره به اعلام وضعیت قرمز در این شهر از مسدود شدن تمامی مبادی ورودی به اندیمشک اعم از استانی و شهری خبر داد.

پیمان جهانگیری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اعلام وضعیت قرمز در اندیمشک و اعمال سختگیری‌های بیشتر در این شهرستان، اظهار کرد: تاکنون همه سختگیری‌های مورد نیاز برای مقابله با کروناویروس را اعمال کرده‌ایم. تمام مبادی ورودی به شهر اندیمشک بسته شده و بازار و همه اصناف به جز اصناف ضروری تعطیل شده‌اند.

وی افزود: تردد بین شهری نیز ممنوع شده و به خودروهای غیربومی اجازه ورود به اندیمشک داده نمی شود و هر خودروی غیربومی که وارد اندیمشک شود، ۵۰۰ هزار تومان جریمه و یک ماه توقیف خواهد شد.

فرماندار اندیمشک گفت: آزادراه پل زال - اندیمشک، ورودی خوزستان از اندیمشک محسوب می شود که ورودی از این مسیر نیز کاملا مسدود شده و به جز خودروهای پلاک خوزستان، دیگر پلاک‌ها اجازه ورود به استان را ندارند و با این اعمال محدودیت، خوشبختانه شاهد کاهش ۷۸ درصدی ورودی‌ها نسبت به مشابه سال گذشته بوده‌ایم.

جهانگیری ادامه داد: همچنین اگر کسی قصد خروج از اندیمشک را دارد، تا اطلاع ثانوی دیگر اجازه برگشت را ندارد.

وی تصریح کرد: همه اقدامات مورد نیاز از جمله گندزدایی و ضدعفونی شهر انجام شده و اگر تا یکی دو هفته آینده مردم همچنان در خانه ماندن را رعایت کنند، وضعیت بهتر می‌شود. البته این سختگیری‌ها باید در همه استان اعمال شود نه در یکی دو شهرستان.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.