اعمال محدودیت های جدید کرونایی در استان کرمان
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار کرمان بیان کرد: فعالیت کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها و مراکز مشابه به مدت دو هفته در استان کرمان تا ساعت ۱۶ خواهد بود و ارائه کلیه خدمات بعد از این ساعت به صورت بیرون برخواهد بود.

دکتر "محمدصادق بصیری" عصر امروز سوم آبان‌ماه در ستاد استانی مقابله با کروناویروس گفت: تعطیلی دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، زبان سراها، مراکز فنی و حرفه‌ای و مراکز مشابه تا پایان هفته ۹ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: برگزاری برنامه های اداری برای گرامیداشت هفته‌های متفاوت طبق تقویم کشوری از امروز ممنوع است و اگر ادارات برنامه‌ای دارند باید به صورت مجازی برگزار کنند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار کرمان بیان کرد: فعالیت کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها و مراکز مشابه به مدت دو هفته در استان کرمان تا ساعت ۱۶ خواهد بود و ارائه کلیه خدمات بعد از این ساعت به صورت بیرون برخواهد بود.

جانشین ستاد استانی مقابله با کرونا تصریح کرد: به منظور جلوگیری از عادی‌سازی و عادی پنداری این بیماری در سطح جامعه، مسئولین و مدیران تمامی مراکز و ادارات باید از شرکت در مراسمات خودداری کرده و این کار ممنوع است.

بصیری با بیان اینکه ورود و تجمع در آرامستان‌های استان ممنوع بوده و پلیس راهور و نیروی انتظامی در اجرای این مصوبه همکاری خواهند کرد تاکید کرد: کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی دورکاری کارکنانی که بیماری زمینه‌ای یا سن آنها بالاست را لحاظ کنند و با مدیرانی که اجازه حضور کارمند کرونایی در محل کار را بدهند، حتما برخودرد می‌شود گفتنی است فرد کرونایی تا بهبودی کامل اجازه حضور در محل کار را ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.