استاندار سمنان و نماینده شاهرود شهادت اولین شهید سلامت شاهرود را تسلیت گفتند
استاندار سمنان و نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی شهادت اولین شهید سلامت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود را تسلیت گفتند.

علیرضا آشناگر استاندار سمنان با صدور پیامی شهادت دکتر حبیب ذاکریان، دومین شهید سلامت استان سمنان و اولین شهید دانشگاه علوم پزشکی شاهرود را تسلیت گفت.

متن پیام علیرضا آشناگر بدین شرح است:

عروج عاشقانه ی شهیدِ سلامت دکتر حبیب ذاکریان ، متخصص دلسوز رادیولوژی بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان شاهرود ، این جوان فداکار و پرتلاش که خود از یادگاران شهدای والامقام ایران اسلامی بود را به همسر گرانقدر ، فرزند عزیز و خانواده داغدارش و همچنین به همکاران پرتلاش ایشان در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی شاهرود که همچون سایر مدافعان سلامت در سرتاسر استان و میهن عزیزمان مدتهاست در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا در بیمارستانها و مراکز بهداشتی و درمانی خالصانه خدمات رسانی بی منت می کنند تسلیت گفته و از خداوند سبحان خواستارم این شهید بزرگوار را با معصومین(ع) و اولیاء الهی و پدر شهیدش ، محشور نماید.

بی تردید مردم فرهنگ مدار و قانونمند استان سمنان تلاش ارزشمند و خالصانه ی مجموعه ی پرسنل پرهمت سهیم در مقابله با این بیماری را هیچ گاه فراموش ننموده و با تبعیت از مقررات و ضوابط مشخص شده و همراهی و هم دلی با مجریان طرح فاصله گذاری اجتماعی ، این روزهای سخت را با صبر و شکیبایی سپری خواهند نمود.

همچنین علی اصغر خانی نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی و رئیس کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی نیز طی پیامی شهادت دکتر حبیب ذاکریان متخصص رادیولوژی بیمارستان شاهرود را تسلیت گفت.

در متن پیام نماینده شاهرود و میامی آمده است:

عروج اولین مدافع سلامت شهرستان شاهرود، پزشک فرهیخته و متعهد، دکتر حبیب ذاکریان که در راه نجات جان بیماران مبتلا به ویروس منحوس کرونا جان خود را از دست داد، موجب اندوه و تآثر فراوان شد.

اینجانب ضمن ابراز صمیمانه‌ترین همدردی‌ها، این ضایعه غم‌انگیز را به خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و وابستگان آن پزشک فداکار تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت دارم.

همچنین فرماندار شاهرود، رئیس علوم پزشکی سمنان، رئیس علوم پزشکی مازندران، شهردار و اعضای شورای شهر شاهرود، نماینده ولی فقیه در علوم پزشکی شاهرود و...در پیام های جداگانه‌ای شهادت این پزشک فداکار را تسلیت گفتند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )