با افراد خاطی از "قوانین کرونایی" برخورد می‌شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با درخواست از همه مردم استان برای رعایت هر چه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی، اعلام کرد که با افراد خاطی از قوانین کرونایی برخورد می‌‍شود.

حسین خوش اقبال در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه نمی‌توان نسبت به سلامت و جان مردم بی تفاوت بود، تاکید کرد: در صورت ادامه بی توجهی به رعایت پروتکل‌ها به طور حتم مجازات هایی برای افراد بی مبالات تعیین و با این گروه‌ها برخورد قانونی خواهد شد.

خوش اقبال تاکید کرد: در وهله اول با کسانی که بدون ماسک خدمات عمومی ارائه می دهند برخورد خواهد شد که از جمله این گروه‌ها رانندگان تاکسی و اتوبوس‌ها و کارکنان ادارات هستند.

خوش اقبال بر استفاده از ماسک به عنوان شرط ارائه خدمات در ادارات استان تاکید کرد و گفت: حتما تیم‌های بازرسی به شکل سرزده از ادارات استان بازدید خواهند داشت و در صورت رعایت نشدن پروتکل‌ها با مسئول مربوطه برخورد لازم صورت می‌گیرد.

معاون استاندار کرمانشاه همچنین با اشاره به تعطیلی مدارس و اماکن آموزشی، گفت: با توجه به موج جدید کرونا و افزایش شمار مبتلایان در استان، در صورت لزوم محدودیت های بیشتری برای تردد در اماکن تجاری و محل های تجمع نیز اعمال خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم توجه به حفظ سلامت مردم، تصریح کرد: نمی‌توان شاهد این بود که عده‌ای با بی‌مبالاتی جان اکثریتی از مردم را به گروگان بگیرند و از این رو در مرحله بعد با افرادی که بی توجه به پروتکل های بهداشتی در سطح اجتماع تردد دارند، برخورد خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه به اتخاذ تدابیر و تصمیمات جدید برای کنترل شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: در جلسه آتی کمیته امنیتی و انتظامی ستاد کرونای استان برای اعمال محدودیت های جدید و استمرار محدودیت های اعمال شده تصمیم گیری خواهد شد.

خوش اقبال در ادامه با تاکید بر لزوم آگاهی بخشی رسانه‌ها به مردم با ادبیات هشداری، افزود: ضمن تقدیر از همراهی رسانه های استان در آگاه سازی مردم، لازم است رسانه ها با محتوای اثر بخش و با ادبیات هشداری، مردم را نسبت به خطیر بودن شرایط و حفظ سلامت عمومی آگاه کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.