رعایت ۸۳ درصدی پروتکل های بهداشتی در استان کرمان
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به اینکه در حوزه مدارس، استان کرمان با ۸۳ درصد، وضعیت بهتری به لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی دارد در حالی که میانگین کشوری ۷۷ درصد است، بیان کرد: با وجود اینکه در زندان‌های کشور رعایت پروتکل‌ها ضعیف بوده، اما استان کرمان بهترین عملکرد را در زندان‌ها داشته و در بازدیدهای انجام شده عنوان فوق‌العاده عالی ذکر شده است.

دکتر"محمدصادق بصیری" ظهر امروز ۱۹ شهریورماه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا با بیان اینکه همچنان تاکید بر تشدید و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا ویروس است، افزود: آمار نشان می‌دهد عدم رعایت‌ها و یا سهل‌انگاری موجب تشدید بیماری می‌شود.

وی تصریح کرد: متاسفانه کنترل‌ها در کل کشور تا حدودی پایین آمده و علی رغم اینکه وضعیت کرمان نسبت به دیگر استان‌ها بدتر نیست، اما همچنان در وضعیت قرمز هستیم و باید کنترل موارد دنبال شود.

بصیری با اشاره به اینکه در حوزه مدارس، استان کرمان با ۸۳ درصد، وضعیت بهتری به لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی دارد در حالی که میانگین کشوری ۷۷ درصد است، بیان کرد: با وجود اینکه در زندان‌های کشور رعایت پروتکل‌ها ضعیف بوده، اما استان کرمان بهترین عملکرد را در زندان‌ها داشته و در بازدیدهای انجام شده عنوان فوق‌العاده عالی ذکر شده است.

معاون استاندار کرمان بیان کرد: برای ما تفاوتی ندارد و از مدرسه یا زندان باید سلامت فرد تامین شود، پس می‌شود مدیریت و کنترل امور را در هر مکانی داشت.

به گزارش ایسنا، "غلامرضا نویدی" مدیرکل بازرسی استانداری کرمان نیز در این جلسه با اشاره به بازرسی های صورت گرفته در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: ۶۰۹۰ مورد تذکر شفاهی، کتبی و چند مورد تعطیلی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه گلایه هایی از برخی دستگاه های اجرایی داریم، افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس در زمینه استفاده از ماسک و ... خوب پیش می رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.