فعالیت مدارس در کرمان به صورت حضوری است/حفظ سلامت دانش آموزان خط قرمز آموزش و پرورش
رییس روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان درباره نگرانی والدین و اینکه برخی اعلام کرده اند فرزند خود را در این شرایط کرونایی به مدرسه نمی فرستند، اظهار کرد: حفظ سلامت دانش آموزان و فرهنگیان خط قرمز آموزش و پرورش و دغدغه اصلی ماست و همه پروتکل های بهداشتی در مدارس رعایت خواهد شد و جای نگرانی نیست.

"مهران باهری" در گفت و گو با ایسنا، درباره بازگشایی مدارس از امروز ۱۵ شهریورماه همزمان با سراسر کشور اظهار کرد: فعالیت مدارس در استان کرمان به صورت حضوری است و حضور دانش آموزان در مدارس پرجمعیت تقسیم بندی خواهد شد.

وی با بیان اینکه قرار است از امروز ۱۵ شهریور ماه دانش آموزان کلاس های اول، چهارم، هفتم و دهم در مدرسه حضور پیدا کنند تصریح کرد: حضور دانش آموزان در مدارس به صورت چرخشی و برای آشنایی با معلمان است و آموزش ها به صورت حضوری و مجازی دنبال می شود.

رییس روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان با تاکید بر اینکه اگر برای حضور دانش آموزی در مدرسه پیامک ارسال نشده، اولیاء با مدرسه تماس بگیرند اظهار کرد: مرجع تشخیص حضور در مدرسه، شورای مدرسه است و اولیاء برای حضور فرزندانشان با مدرسه تماس بگیرند.

باهری در ادامه درباره وضعیت شبکه شاد گفت: اینترنت شبکه شاد رایگان است و این شبکه با امکانات جدید روز گذشته رونمایی شد.

رییس روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان درباره نگرانی والدین و اینکه برخی اعلام کرده اند فرزند خود را به مدرسه نمیفرستند، اظهار کرد: حفظ سلامت دانش آموزان و فرهنگیان خط قرمز آموزش و پرورش و دغدغه اصلی ماست و همه پروتکل های بهداشتی در مدارس رعایت می شود.

وی افزود: اولیاء توجه داشته باشند اگر فرزندشان مشکلی دارد، حتما به مدیر مدرسه اعلام کنند.

به گزارش ایسنا، آیین بازگشایی مدارس و همچنین آغاز سال تحصیلی جدید همراه با نواختن زنگ از مرقد حاج قاسم سلیمانی امروز شنبه ۱۵ شهریور ماه با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین، معاون وزیر آموزش و پرورش، استاتدار کرمان و جمعی از مسئولین استانی و محلی در گلزار شهدای کرمان برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.