تمدید رایگان بیمه تکمیلی اعضای صندوق اعتباری هنر
مسئول صندوق اعتباری هنر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: بیمه تکمیلی اعضای صندوق اعتباری هنر تا پایان شهریور تمدید شد.

مرتضی بهمنی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با نحوه پرداخت بیمه تکمیلی هنرمندان، اظهار کرد: بیمه تکمیلی اعضای صندوق اعتباری هنر که در سال گذشته از بیمه تکمیلی آن استفاده می‌کردند، امسال به‌صورت رایگان تمدید شد.

وی افزود: بیمه تکمیلی اعضای صندوق اعتباری هنر تا پایان شهریور ۹۹ به‌صورت رایگاه تمدید شد.

این مسئول تصریح کرد: این اقدام نیز در راستای حمایت از اهالی فرهنگ و هنر و رسانه که از زمان شیوع ویروس کرونا مشکلاتی برای آن ها نیز به‌وجود آمده است انجام می‌گیرد.

مسئول صندوق اعتباری هنر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، گفت: افرادی که از بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر استفاده می‌کنند اگر از ابتدای تیرماه فاکتوری دارند، فاکتور خود را نگه داشته تا بعد از اعلام شرایط بهرمنده از بیمه برای جبران هزینه‌های خود استفاده کنند.

بهمنی، در رابطه با افراد بیمه شده از طریق صندوق اعتباری هنر که حق بیمه سه ماه بهار خود را واریز کرده‌ بودند نیز افزود: هنرمندانی که خود حق بیمه بهار را پرداخت کرده و فیش دریافت کرده بودند، حق بیمه فروردین ماه آن‌ها به حسابشان عودت داده شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین حق بیمه پرداختی اردیبهشت و خرداد ماه هنرمندانی که حق بیمه پرداخته کرده‌اند نیز برگشت داده خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.