علی‌رغم تنگناهای موجود، برنامه‌های دولت را اجرایی کنیم
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: علی‌رغم تحریم‌های ظالمانه و تنگناهای موجود، باید تلاش کنیم تا برنامه‌های دولت را اجرایی کنیم.

محمود ثمینی در حاشیه نشست مشترک شورای اطلاع‌رسانی استان‌ها که امروز هفدهم تیرماه با دکتر ربیعی سخنگوی دولت به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در جلسه امروز گزارش جامعی از اقدامات انجام شده در استان و برنامه‌های آتی استانداری لرستان تشریح شد.

وی تصریح کرد: تاکنون ۱۸ جلسه شورای اطلاع‌رسانی در استان برگزار شده و ماحصل آن ۷۶ مصوبه بوده که ۹۴ درصد آن‌ها اجرایی و شش درصد باقی‌مانده در حال اجراست.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: همچنین بر اساس قراردادهای منعقد شده مشارکتی بند چ ماده ۳۷ قانون احکام برنامه توسعه کشور، ۲۴ دستگاه اجرایی با صداوسیمای مرکز استان قرارداد منعقد کرده‌اند.

ثمینی اضافه کرد: به‌موجب این قراردادها ۳۰۲ برنامه تدوین شده و از این تعداد ۲۷۵ برنامه بررسی آن‌ها انجام شده و ۲۷ برنامه دیگر در دست بررسی است.

وی بیان کرد: با توجه به وجود برخی محدودیت‌ها، از تعداد برنامه‌های تدوین شده ۸۰ برنامه اجرایی و ۱۹۵ برنامه دیگر در دست اجراست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به برنامه‌های پیش روی استانداری لرستان ادامه داد: علی‌رغم تحریم‌های ظالمانه و تنگناهای موجود، باید تلاش کنیم تا برنامه‌های دولت را اجرایی کنیم.

ثمینی با تأکید بر جمع‌آوری اطلاعات اقدامات انجام شده در ادوار قبل افزود: با توجه به تحریم‌ها و محدودیت‌های ارزی، در نظر داریم مقایسه‌ای از اقدامات صورت گرفته با ادوار قبل تهیه و در قالب بولتن به چاپ برسانیم.

وی اظهار کرد: علی‌رغم مشکلات به وجود آمده بر اثر کرونا و سایر محدودیت‌ها، اقدامات دولت در زمینه‌های مختلف با تحلیل، بررسی و شفاف به اصحاب رسانه و مردم اطلاع‌رسانی شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.