تمامی تفرجگاه‌های بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری تعطیل شدند
مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، تمامی تفرجگاه‌های بقاع متبرکه استان تعطیل و هیچ‌گونه خدماتی به زائران و مردم ارائه نمی‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن امیری ۱۴ تیرماه در نشست با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، اظهار کرد: اداره اوقاف و امور خیریه استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا در حال خدمت‌رسانی به نیازمندان بوده و جز اولین اداراتی است که بنا به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا نسبت به بستن درب آستان مقدس امامزادگان مبادرت ورزید.

وی افزود: زائران با رعایت تمام مسائل بهداشتی به صحن امامزادگان وارد شده و اکنون شیوه خدمت‌رسانی به زائرین صرفا یک زیارت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و از برپایی نماز و برنامه‌های مذهبی در این اماکن جلوگیری می‌شود.

امیری تصریح کرد: آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه به دستگاه ضدعفونی کننده هوشمند مجهز شده تا زائران هنگام ورود و خروج نسبت به ضدعفونی دست‌های خود اقدام کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی تفرجگاه‌ها و اماکن تفریحی، گردشگری بقاع متبرکه تعطیل است و هیچگونه خدمت‌رسانی به مردم و زائران انجام نمی‌گیرد و در صورت رعایت نکردن این مهم تذکر داده خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.