برگزاری مسابقه ملی «ایده‌شو» با موضوع «کرونا، پیشگیری و مدیریت»
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: این واحد دانشگاهی مجری برگزاری مسابقه ملی ایده‌شو با عنوان «کرونا، پیشگیری و مدیریت» است، داوطلبان می‌توانند حداکثر تا پایان مهر ۹۹ ایده‌های خود را در سامانه مورد نظر بارگذاری کنند.

داریوش جاوید امروز دهم تیرماه در جمع خبرنگاران، درباره برگزاری مسابقه ملی ایده‌شو در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص شیوع ویروس covid-۱۹ که منجر به اجرای پروتکل‌های بهداشتی، قرنطینه و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در جهان شده است، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان این دانشگاه به‌منظور ایجاد شور و نشاط پژوهشی و بهره‌گیری از حس همدلی و همبستگی اجتماعی، برگزاری «مسابقه ملی ایده‌شو» با عنوان «کرونا، پیشگیری و مدیریت هنگام بروز بلایای طبیعی (سیل، زلزله و آتش‌سوزی)» را به صورت مجازی و سامانه‌ای پیش‌بینی کرده است.

وی تصریح کرد: هر فرد یا گروهی که تمایل به شرکت در این مسابقه را دارد تا ۳۱ مرداد فرصت دارد در سامانه مسابقات ثبت‌نام و حداکثر تا پایان مهر ایده خود یا گروه را در سامانه بارگذاری کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان به آدرس bpj.iau.ir فرم مخصوص که در آن محورهای مسابقه و فرم ارائه ایده و امتیازات بیان شده را مشاهده و تکمیل کنند.

جاوید یادآور شد: پس از دریافت، ایده‌ها در کمیته‌های تخصصی مختلف مورد بررسی و داوری قرار می‌گیرد و در سه محور سیل، زلزله و آتش‌سوزی ایده‌های برتر انتخاب و مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.