آغاز پرداخت ۷۰۰ میلیارد تسهیلات جبران خسارت کرونا در لرستان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت برای واحدهای اقتصادی متضرر از کرونا تصویب شد که این رقم به استان ابلاغ و روند معرفی متقاضیان به بانک آغاز شده است.

علی آشتاب روز یکشنبه هشتم تیرماه در جمع خبرنگاران افزود: اعتبارات این بخش شناور است و در صورت استقبال متقاضیان می‌توان مبالغ بیشتری برای استان جذب کرد.

وی اظهار کرد: این رقم به منظور جبران خسارت ناشی از ویروس کرونا به واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی استان توسط ۱۶ بانک عامل در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تاکید کرد: شرط اصلی برای دریافت این تسهیلات، ثبت‌نام واحدها در سامانه " کارا" است چرا که در غیر این‌صورت نمی‌توان از این خدمت بهره‌مند شد و متقاضیان باید از طریق دستگاه‌های مرتبط با کارگاه خسارت دیده، به بانک معرفی شوند.

آشتاب تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه اشتغال استان در خصوص اطلاع‌رسانی و رفع مشکلات متقاضیان دریافت این تسهیلات به نحوی اقدام کنند که همه مشمولین از آن بهره‌مند شوند.

وی افزود: نرخ سود تسهیلات اعطایی به متقاضیان ۱۲ درصد و بازه زمانی بازپرداخت آن ۲۴ ماهه بوده که بسته به شرایط از ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومان وام به هر بنگاه اقتصادی پرداخت خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.