جلایی‌پور: حمایت از شهروندان آسیب‌پذیر تا پایان بحران کرونا ادامه یابد
یک استاد دانشگاه گفت: پولی که دولت به شهروندان آسیب‌پذیر در بحران کرونا می‌دهد فقط پول رفع گرسنگی نیست،بلکه این پول یعنی دولت آنان را دیده، به آنان احترام می‌گذارد و به رسمیت می‌شناسد.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا جلایی‌پور در دیدار سیاسیون با رییس‌ جمهور با بیان این‌که «تاکنون بحران کرونا در کشور با همدلی مردم و بدون طعم نظامی‌گری اداره شده است»، گفت: این موضوع مهمی است و فکر می‌کنم در کنار برجام این کار هم در وجدان جمعی جامعه باقی می‌ماند.

وی افزود: مهمترین سرمایه انقلاب و مهمترین سرمایه جمهوری اسلامی رضایت مردم است اما متاسفانه مردم ناراضی هستند. البته در ماجرای کرونا این نارضایتی با تلاش دولت و حاکمیت و مردم تا حدودی کم شده است.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: تجربه نشان می‌دهد که هر کشوری در دنیا که از ظرفیت کارشناسی بیشتری برخوردار بود عملکرد بهتری داشته است. اما باید گفت که ظرفیت کارشناسی دولت ضربه خورده است و اصل شایسته‌سالاری از قبل از دولت شما ضربه خورده و هرکاری که در این یک سال از این جهت انجام شود مهم است.

جلایی‌پور ادامه داد: توجه به انجمن‌های حرفه‌ای فوق‌العاده مهم است و جامعه ما هم مثل هر جامعه مدرن دیگری ریسکی است و در چنین شرایطی جامعه نیازمند تخصص، علم و کیفیت است.

وی در پایان گفت: پولی که دولت به شهروندان آسیب‌پذیر در بحران کرونا می‌دهد فقط پول رفع گرسنگی نیست. این پول یعنی دولت آنان را دیده، به آنان احترام می‌گذارد و به رسمیت می‌شناسد. پس این روند را تا پایان بحران ادامه دهید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.