خسارت ۵۰ میلیارد ریالی اصحاب فرهنگ و هنر زنجان بر اثر کرونا
معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: میزان خسارت وارده به اهل فرهنگ و هنر بر اثر شیوع بیماری کرونا در دو حوزه تعیین می‌شود.

محمود علی‌محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با میزان خسارت وارده بر اصحاب فرهنگ و هنر از زمان شیوع کرونا، اظهار کرد: میزان خسارت وارد شده بر بخش فرهنگ و هنر در دو حوزه خسارت و عدم‌النفع بررسی می‌شود.

وی افزود: یک‌بار میزان خسارت توسط خود اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برآورد شده‌ است و در مرحله بعد خود اصحاب فرهنگ و هنر در سامانه در نظر گرفته شده توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میزات خسارت وارد شده را وارد کردند.

این مسئول تصریح کرد: میزان برآورد خسارت در دو حوزه خسارات وارده و عدم‌النفع طی دو ماه اسفند و فروردین نزدیک بر ۵ میلیارد تومان است.

علی‌محمدی گفت: این برآورد خسارت وارده بر اصحاب فرهنگ و هنر استان زنجان، برای ماه‌های اسفند و فروردین بود که در اردیبهشت‌ماه این میزان تغییر خواهد کرد.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، اظهار کرد: میزان خسارت وارده بر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شده و تصمیماتی در رابطه با نحوه جبران آن گرفته خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: نگارخانه و آموزشگاه‌های سطح استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به فعالیت خود ادامه می‌دهند و آموزش در آموزشگاه‌ها نیز به‌صورت آموزش انفرادی اجرا می‌شود که در رابطه با بازگشایی و شروع فعالیت‌هایی که نیازمند تجمعات هستند، تاکنون تصمیمی گرفته نشده ‌است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.