فردا، آغاز فعالیت دستگاه‌های اجرایی شمیرانات با ۷۰ درصد از کارمندان
فرماندار شمیرانات از آغاز به کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان از فردا (۲۳ فروردین) با ظرفیت ۷۰ درصد از ساعت ۷ تا ۱۴ خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید مهدی ساداتی با اشاره اجرای طرح فاصله اجتماعی هوشمند از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهارکرد: با اجرایی شدن این طرح ادارات و صنوف کم‌ریسک می‌توانند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی که به بخش‌های مختلف ابلاغ شده است، فعالیت خود را آغاز کنند.

وی افزود: تاکنون برای غلبه بر این ویروس زمان مشخصی تعیین نشده و رعایت بهداشت فردی و طرح فاصله اجتماعی هوشمند برای همه شهروندان ضروری است.

ساداتی زمان شروع فعالیت اصناف را پایان فروردین اعلام و اظهارکرد: در استان تهران صنوف غیر پرریسک می‌توانند با دریافت گواهی از وزارت بهداشت از ۳۰ فروردین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت‌های خود را آغاز کنند.

بر اساس گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شمیرانات، ساداتی اجرایی کردن دستورالعمل فاصله‌گذاری هوشمند برای ادارات را الزامی برشمرد و خاطر نشان کرد: استفاده از دو سوم ظرفین کارمندان در ادارات و حضور از ساعت ۷ تا ۱۴ در همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی لازم الاجراست و به‌صورت گردشی خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.