فعالیت هیأت‌های اندیشه‌ورز دانشگاه در راستای مدیریت چالش‌های پسا کرونا
معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هیأت‌های اندیشه‌ورز در حوزه چالش‌های حکمرانی و مدیریت کلان کشور در دوران پسا کرونا فعالیت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه جلسه دیدار نوروزی معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه با دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شده است، این را بسیار مفید و کارآمد توصیف کرد وگفت: در این جلسه گزارشی از عملکرد معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی در یک سال گذشته ارائه و تجربه‌های مثبت و همچنین اشکالات کار مورد بررسی قرار گرفت تا ارائه خدمات به صورت مطلوب‌تری به دانشجویان انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه برنامه‌ها و مأموریت‌های معاونت علوم انسانی و هنر به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ارائه شد.

دکتر خسروپناه در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم بررسی چالش‌های پساکرونا در کشور ،گفت: در این زمینه هیأت‌های اندیشه ورز دانشگاه آزاد اسلامی فعال شده‌اند و چالش‌های حکمرانی و مدیریت کلان کشور در دوران پسا کرونا را مورد بررسی قرار می‌دهند و در آینده دستاوردهای علمی خود را مطرح خواهند کرد.

وی ادامه داد: وظایف هیأت‌های اندیشه‌ورز در خصوص بررسی چالش‌های حکمرانی و مدیریت کلان کشور در دوران پسا کرونا به آنها ابلاغ شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: نتیجه فعالیت‌های هیأت‌های اندیشه‌ورز به صورت کرسی‌های ترویجی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی مورد استفاده قرار خواهد گرفت و انعکاس داده می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.