کنترل ویژه تمامی محورهای ورودی کهگیلویه و بویراحمد/ میزبان از گردشگران بعد از کرونا
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: آمد و شد در محورهای ورودی این استان با استقرار گروه‌ های ویژه به شدت کنترل می‌ شود.

«حسین کلانتری» دوشنبه، چهارم فروردین ماه ۹۸ از روزهای ابتدایی ورود این ویروس به استان تا به امروز به صورت مستمر و سرزده از بعضی ایستگاه های غربالگری از جمله ایستگاه غربالگری محور یاسوج_اصفهان بازدید داشته و از نزدیک بر روند کنترل ورود و خروج مسافران در این محور مواصلاتی نظارت داشته است.

وی در بازدید از ایستگاه غربالگری محور یاسوج_اصفهان با تاکید بر اینکه کنترل ورودی های استان از جهات مختلف حائز اهمیت است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه محور یاسوج_اصفهان از مسیر پل کتا مهم ترین ورودی استان است، خاطرنشان کرد: باتوجه به دستورالعمل ابلاغی، اجرای کامل این دستورالعمل برای کنترل ورودی پل کتا و اطمینان یافتن از جلوگیری از ورود افرادی که احتمال ابتلا به این ویروس را دارند، حائز اهمیت است.

کلانتری تصریح کرد: همانگونه که بارها از طریق رسانه ملی و استانی، سایت ها، پایگاه های خبری و فضای مجازی اعلام شده است به علت تعطیلی هتل ها، رستوران ها، واحدهای بوم گردی، تفرجگاه ها و پارک ها امکان اسکان هیچ مسافری در استان وجود ندارد.

وی ادامه داد: مسافران باید در بدو ورود توجیه شوند تا مسیر مناسبی را برای تردد انتخاب کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم این استان به مهمان نوازی شهرت دارند، عنوان کرد: اما اکنون حفظ سلامتی میزبان و مهمان مهم‌ترین اولویت ما است، بعد از شکست کرونا ویروس و در ایام تابستان میزبان مهمانان خواهیم بود.

کلانتری تاکید کرد: سلامت مردم شوخی بردار نیست و در صورت بی توجهی به دستور العمل ها و کوتاهی هیچ عذری از کسی پذیرفتنی نیست.

وی از استقرار تیم های پایش سلامت و ایستگاه های غربالگری در همه محورهای ورودی استان خبر داد و بیان کرد: تیم های غربالگری به صورت ۲۴ ساعته در این محورها مشغول به فعالیت هستند و همه‌ محورها به صورت مرتب رصد و کنترل می شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.