ممانعت از ورود یک هزار و ۹۴ خودروی گردشگران به میناب
معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب، گفت: از ابتدای طرح پایش مبادی ورودی و خروجی میناب تعداد ۱۱ هزار و ۳۹ خودرو به این شهرستان وارد و در همین مدت نیز ۵ هزار و ۳۹۱ خودرو خارج شده است.

محمد احمدی صبح امروز(چهارم فروردین ماه) در حاشیه بازدید از ایستگاه سلامت در محل ایست و بازرسی شهید چغازردی در جمع خبرنگاران، افزود: در سطح شهرستان میناب ۳ ایستگاه سلامت با فعالیت ۶ نفر در هر شیفت راه اندازی شده است.

فرماندار ویژه میناب گفت: آنچه که ایستگاه سلامت شهرستان توانسته از ورود و خروج خودروها به ثبت برساند با تاکید بر اینکه بخشی از آن خودروها به سه شهرستان دیگر شرق هرمزگان و بعضا به استان سیستان و بلوچستان در حرکت بوده است.

وی ادامه داد: از ابتدای طرح پایش مبادی ورودی و خروجی میناب تعداد ۱۱ هزار و ۳۹ خودرو به این شهرستان وارد و در همین مدت نیز ۵ هزار و ۳۹۱ خودرو خارج شده است.

احمدی اظهار کرد: در این مدت از ورود یک هزار و ۹۴ خودروی مسافران و گردشگران به این شهرستان با توجه به شیوع ویروس کرونا جلوگیری و ممانعت بعمل آمده است.

این مقام مسئول بیان کرد: از ۱۲۵ مسافری که مشکوک به بیماری های حاد تنفسی بوده اند تعداد ۶۴ نفر آنها به مبدا بازگشت داده شده و مابقی آنان نیز به نزدیکترین مراکز بهداشتی و درمانی هدایت شده اند.

معاون استاندار هرمزگان، خاطرنشان کرد: گله مندی ما این است که تردد هم استانی ها و افراد بومی بسیار زیاد شده چرا که تنها راه شکست زنجیره شیوع ویروس کرونا در خانه ماندن است.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند. فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp۴

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.