اصلاح‌طلبان نخودی در آش انتخابات روحانی انداختند و گفتند «ما هم شریک»
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: بخش بزرگی از مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور مربوط به عملکرد مدیران اصلاح‌طلب است اما با این وجود می‌خواهند خود را منتقد وضع موجود جلوه دهند و از زیر بار پاسخگویی شانه خالی کنند.

سید کمال الدین سجادی درباره نقش احزاب در عرصه سیاسی و اداره کشور بهخبرآنلاین گفت: هدف احزاب رسیدن به قدرت است، البته تعاریف هر حزبی با حزب دیگر برایسکانداری در عرصه قدرت تفاوت دارد. برخی قدرت را برای خدمت به مردم و برخی برایقدم برداشتن در مسیر الهی می خواهند اما در مجموع احزاب باید ضمن تولید اندیشه، برایاداره سیاسی، اقتصاد، اجتماعی و فرهنگی جامعه برنامه داشته باشند.

وی در پاسخ به این سئوال که «احزاب اصلاح طلب برای خروج کشور از وضعیتموجود می توانند برنامه عملیاتی بدهند یا احزاب اصولگرا؟» یادآور شد: زمان دولتاصلاحات، اصلاح طلبان امتحان شان را در اداره کشور پس دادند. در سال۹۲ و ۹۶ نیز یک نخود در آش انتخابات آقای روحانی انداختند و گفتند «ما هم شریک»،بعد هم نیروهای خود را وارد دولت یازدهم و دوازدهم کردند اما حالا بحث عبور ازروحانی را مطرح می کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه نان برخی اصلاح طلبان درناآرامی و آشوب است، اظهار کرد: معتقدم بخش بزرگی از مشکلات اقتصادی، فرهنگی واجتماعی کشور مربوط به عملکرد مدیران اصلاح طلب است اما با این وجود می خواهند خودرا منتقد وضع موجود جلوه دهند و از زیر بار پاسخگویی شانه خالی کنند.

وی افزود: احزاب اصولگرا برای اداره کشور کارآمدتر و خداترس تر هستند وگفتمان انقلاب اسلامی را قبول دارند. اگر احزاب اصولگرا قدرت را در اختیار بگیرند،چارچوب و ویژگی های خودشان را باید در قانونمندی، قانونمداری، برقراری عدالتاجتماعی، رفع تبعیض، کارآمدی نهادهای نظارتی، کادرسازی و آموزش نیروها و انتصابمدیران شایسته و توانا برای اداره کشور نشان دهند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری بدون اشاره به دوران ۸ ساله احمدی نژاد با بیان اینکه احزاب اصولگرا کادردارند و قحط الرجال نیست، اظهار کرد: افراد متدین، متخصص، دانشمند، کارآمد، پاکدستفراوان هستند و باید از این نیروها استفاده کرد.

وی با بیان اینکه جبهه پیروان خط امام و رهبری راهکارهای عملیاتی برایخروج کشور از وضعیت موجود دارد، گفت: نیروهای خوب و مدیر در حوزه اقتصادی داریم کهمی توان آنها را به کار گرفت تا با هماهنگی هم مشکلات کشور را آسیب شناسی و بعد نقشهراه ثبات بخشی به عرصه اقتصادی را طراحی کنند.

سجادی در پایان اظهار داشت: ۱۸ حزب و تشکل سیاسی عضو این جبهه هستند و در همه بخش ها اعم از کارمندان،کارگران، مهندسان و غیره نیروهای توانمند دارند. به عبارت دیگر جبهه پیروان خطامام و رهبری، جبهه ای متشکل از اقشار مختلف مورد نیاز برای اداره کشور است. برهمیناساس جبهه آمادگی خود را برای کمک به دولت کنونی در حل مشکلات اعلام می کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.