۱۳ آبان هیمنه آمریکا توسط جوانان آتش به اختیار فروریخت
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: ۱۳ آبان ماه یادآور دفع انواع شرارت و توطئه های آمریکا و دشمنان در ایران اسلامی است که این روز به عنوان نماد مبارزه با استکبار جهانی برای همیشه در تاریخ خواهد ماند.

حمزه عبدکوند شنبه ۱۰ آبان ماه در جلسه هماهنگی برنامه های ۱۳ آبان ماه شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: در ۱۳ آبان ماه پای آمریکا برای همیشه از ایران کوتاه شد و هیمنه این دشمن بزرگ توسط جوانان آتش به اختیار ایران اسلامی در آن دوران فروریخت.

وی با اشاره به اینکه امروز همه دنیا شاهد برافتادن نقاب تزویر از چهره جنگ طلبی، استبداد، تروریسم پروری و مواضع خصم آلود آمریکا علیه ایران اسلامی و کشورهای آزادیخواه است، افزود: همه دنیا به حقانیت ایران و بدعهدی ها و زیاده خواهی آمریکا پی برده اند و هر روز شاهد برملا شدن نقش شیطان بزرگ در جنایاتی هستیم که در سراسر دنیا انجام می شود.

عبدکوند در ادامه از برگزاری بیش از ۵۰ عنوان برنامه مختلف فرهنگی به مناسبت ۱۳ آبان ماه در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: به علت شیوع کرونا و ممنوعیت تجمع این تعداد برنامه های پیش بینی شده فرهنگی در گستره فضای مجازی و شبکه اجتماعی دانش آموزی توسط دستگاه های ذیربط برگزار می شود.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام شهید ۱۳ ساله اسدآبادی «محمدرسول رضایی» به عنوان شهید شاخص کشوری در قشر دانش آموزی خاطرنشان کرد: در همین راستا باید با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای شناساندن این شهید والا مقام اسدآبادی هر یک از دستگاه های مرتبط فرهنگی اقدام کنند.

عبدکوند آتش زدن پرچم آمریکا در ۱۳ مدرسه در ۱۳ نقطه سطح شهر، سرکشی از خانواده شهدای دانش آموز، سرکشی از خانواده شهید محمدرسول رضایی و قرائت قطعنامه ۱۳ آبان در منزل این شهید والامقام، غبارروبی مزار شهدای دانش آموز و شهید محمدرسول رضایی، مسابقه عکس و نقاشی، پخش سرود و نمایش طنز، پخش تواشیح، فضاسازی شهر، برگزاری مسابقات قرآنی و مقاله نویسی را از جمله برنامه های پیش بینی شده به مناسبت ۱۳ آبان در این شهرستان برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای برنامه های ۱۳ آبان ماه شهرستان تابع ستاد ملی کرونا کشور و استان و شهرستان بوده و در برگزاری برنامه های حضوری ۱۳ آبان ماه از جمله آتش زدن پرچم آمریکا و یا سرکشی از خانواده شهدا تجمعات زیر ۱۰ نفر برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.