۱۹۲ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های همدان بستری شدند
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینای همدان با بیان اینکه وضعیت ۳۱ بیمار کرونایی در استان همدان وخیم گزارش شده است، اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۷ مورد مثبت جدید کرونا و مرگ ۱۱ نفر در همدان به ثبت رسیده است.

دکتر محمد طاهری در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح وضعیت استان همدان در ایام شیوع کروناویروس اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد موارد قطعی مثبت ابتلا به کروناویروس در استان همدان به ۵۹۰۵ مورد رسیده که ۴۶۱۱ مورد بهبود یافته و ۷۹۷ نفر جان خود را بر اثر این بیماری از دست دادند.

وی ادامه داد: از زمان شیوع کرونا تاکنون در شهرستان همدان ۲۳۵۷ نفر، اسدآباد ۱۴۸ نفر، بهار ۳۷۱ نفر، تویسرکان ۳۳۷ نفر، رزن و درگزین ۲۹۹ نفر، فامنین ۹۰ نفر، کبودراهنگ ۳۷۶ نفر، ملایر ۱۱۳۰ مورد، نهاوند ۶۲۸ نفر و خارج از استان ۱۶۹ نفر به کرونا مبتلا شده اند.

طاهری با اشاره به آخرین وضعیت بیماری در استان تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا ۵۱۱ نفر بوده که از این تعداد ۱۷۵ نفر در بخش عادی و ۱۷ نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند و حال ۳۱ نفر وخیم گزارش شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینای همدان در پایان به مردم توصیه کرد که موج سوم کرونا را جدی بگیرند و هم اکنون پیشگیری را آغاز کنند همچنین استفاده از ماسک و عدم شرکت در تجمعات یک مسئولیت اجتماعی محسوب می شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.