اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه به مناسبت هفته تربیت بدنی در گیلان
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اجرای بیش از ۳۰۰ ویژه برنامه به مناسبت هفته ورزش و تربیت‌بدنی در گیلان، گفت: برای در امان بودن از کرونا و هر بیماری دیگر نیازمند تحرک و فعالیت بدنی هستیم و اگر ورزش در سرلوحه زندگی قرار گیرد به راحتی می‌توانیم از بحران‌های مختلف به سلامت عبور کنیم.

مریم بخشی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه ربیع‌الاول با اشاره به فرارسیدن هفته تربیت بدنی، اظهار کرد: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا آنچه بیش از همیشه باید در جامعه امروز مورد توجه قرار گیرد همدلی هرچه بیشتر مردم است که در شعار امسال هفته تربیت بدنی و ورزش تحت عنوان «ایران همدل - ایران فعال» قرار دارد. برای در امان بودن از کرونا و هر بیماری دیگر نیازمند تحرک و فعالیت بدنی هستیم و اگر ورزش در سرلوحه زندگی قرار گیرد به راحتی می‌توانیم از بحران‌های مختلف به سلامت عبور کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اینکه هفته ورزش از روز گذشته، ۲۶ مهرماه آغاز شده و تا دوم آبان ماه ادامه دارد، افزود: «ورزش، ایثار و معنویت، منش پهلوانی»، «ورزش، خانواده، مشارکت اجتماعی»، «ورزش، آگاهی، سواد حرکتی»، «ورزش، بازی‌های سنتی، آیینی و بومی، محلی»، «ورزش، توانمندی جسمی و روحی، امید به آینده»، «ورزش، افتخار، غرور و همبستگی ملی» و «ورزش، شهر فعال، روستای فعال» به ترتیب روزشمار هفته ورزش و تربیت بدنی نامگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۳۰۰ ویژه برنامه به مناسبت هفته ورزش و تربیت‌بدنی در بخش‌های مختلف ورزشی، فرهنگی و جوانان در استان برنامه‌ریزی شده است، گفت: ورزش مقوله‌ای فراگیر و جهان‌شمول است که باید از آن در جهت تعالی همه جانبه جامعه استفاده بهینه کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.