عزاداران حسینی قانون‌مندی و ولایت‌پذیری را اثبات کردند
جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین با بیان اینکه عزاداران حسینی قانون‌مندی و ولایت‌پذیری را عملاً اثبات کردند، گفت: لازم می‌دانم از تمامی عزاداران حسینی به‌ویژه جوانان و مداحان استان که در این شرایط ویژه پیام محرم و فرهنگ‌سازی ایثار و از خود گذشتگی را زنده نگه داشتند و در عین حال به مصوبات ستاد کرونا پایبند بودند تشکر و قدردانی داشته باشم.

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ایام محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش در شرایط کرونایی و تحت‌الشعاع آن یک سال متفاوت و ویژه را تجربه کرد.

وی ادامه داد: اگرچه این ویروس مخرب، مرموز و خطرناک شرایط خاصی را بر دنیا و کشور ما حاکم کرده است ولی رنگ و بوی محرم در جای‌جای استان به مشام رسید و ندای لبیک یا حسین(ع) در تمامی کوی و برزن استان به صدا درآمد.

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین اضافه کرد: فضای شهرها و روستاها، حسینی و محرمی شد. عزاداران حسینی و به‌ویژه جوانان و مداحان در مراسم عزاداری پروتکل‌های بهداشتی و توجه به سلامت مردم را در اولویت کار خود قرار دادند؛ عزاداران و جوانان حسینی چنان به رویکردها و سیاست‌های ستاد کل و پای‌بند بودند که حتی یک مورد دسته‌روی در سطح استان نداشتیم.

حبیبی در پایان با بیان اینکه عزاداران حسینی قانون‌مندی و ولایت‌پذیری را عملاً اثبات کردند، گفت: لازم می‌دانم از تمامی عزاداران حسینی و به‌ویژه جوانان و مداحان استان که در این شرایط ویژه پیام محرم و فرهنگ‌سازی ایثار و از خود گذشتگی را زنده نگه داشتند و در عین حال به مصوبات ستاد کرونا پایبند بودند تشکر و قدردانی داشته باشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.