اجرای زوج و فرد در ساعات بعدازظهر ترددهای غیرضروری را کم می‌کند
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از کاهش ۱۰ درصدی ترددها در کلانشهر کرج در نخستین روز اجرای طرح زوج و فرد خبر داد.

علی درویش پور در گفت و گو با ایسنا، در پاسخ به انتقاداتی که نسبت به اجرای طرح زوج و فرد در کرج می‌شود گفت: اگر طرح زوج و فرد در ابتدای روز و در زمان صبح اجرا شود، بسیاری از افراد ناچار می‌شوند برای حضور در محل کار خود از حمل و نقل عمومی استفاده کنند و این مسأله می‌تواند باعث شلوغ شدن هر چه بیشتر ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس شود.

درویش پور با بیان اینکه در اجرای طرح زوج و فرد کرج به این مسأله توجه شده است، افزود: به همین دلیل این طرح در کرج از بعد از ظهر یعنی از ساعت ۱۶ تا ۲۲ که ضرورتی برای تردد وجود ندارد اجرا شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز تصریح کرد: در هر حال این طرح برای این اجرا شده تا در ساعاتی که ضرورت چندانی برای تردد وجود ندارد مردم کمتر در سطح شهر حضور پیدا کنند و روز پنجشنبه که اولین روز اجرا بوده هم شاهد کاهش ۱۰ درصدی ترددها بوده‌ایم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سلامت مردم از همه موضوعات اولویت بیشتری دارد و در طرح زوج و فرد هم این موضوع در نظر گرفته شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.