شرط پذیرش دانشجویان شهید بهشتی در خوابگاه‌ها اعلام شد/آغاز ترم آینده از ۲۲ شهریور
بر اساس اعلام معاونت آموزشی دانشگاه شهید بهشتی و با توجه به ظرفیت محدودیت ایجاد شده به دلیل لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، اولویت واگذاری خوابگاه با افرادی است که دارای شرایط اعلام شده از سوی معاونت ‌آموزشی دانشگاه شهید بهشتی باشند.

به گزارش ایسنا، بر این اساس دانشجویان رشته‌های مختلف دانشگاه شهید بهشتی که باید تا پایان شهریور ماه ۹۹ از رساله یا پایان نامه خود دفاع کنند، می‌توانند درخواست استفاده از خوابگاه داشته باشد و به دانشجویان مقطع دکتری که تا پایان شهریور ۹۹ امتحان ارزیابی جامع آموزشی و پژوهشی آنها برگزار می‌شود فرصت دو هفته‌ای برای اسکان در خوابگاه داده خواهد شد.

بر اساس اعلام دانشگاه شهید بهشتی، با توجه به ضرورت آماده سازی خوابگاه‌ها برای نیم سال اول سال تحصیلی ۱۳۹۹، ۱۴۰۰ و شروع کلاس‌ها از تاریخ ۲۲ شهریور ماه، زمان اسکان دانشجویان در خوابگاه‌های دانشجویی حداکثر تا ۵ شهریور ماه خواهد بود.

فرآیند درخواست خوابگاه از طریق پیشخوان و سامانه جامعه آموزشی گلستان دانشگاه شهید بهشتی به این شکل است که دانشجویان باید درخواست خود مبنی بر دفاع از پایان نامه، رساله یا امتحان ارزیابی آموزشی یا پژوهشی و ارسال برای استاد راهنمای مربوطه، اعلام نظر استاد راهنما مبنی بر الزام حضور دانشجو در دانشگاه و ضرورت اسکان در خوابگاه و ارسال آن برای معاون دانشجویی دانشکده یا پژوهشکده را در سامانه ثبت کنند. پس تایید در خواست آنها توسط معاون آموزشی دانشکده آنها باید فرم خوداظهاری بهداشتی را به اداره بهداشتی دانشگاه ارسال کنند و تایید فرم جهت اسکان دانشجویان به امور خوابگاه‌ها ارائه خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.