کرونا بعد از جنگ تحمیلی به دور تازه‌ای از معضلات اقتصادی دامن زده است
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام بر ضرورت استمرار تولید،  حفاظت از موقعیت شغلی و معیشت کارگران در شرایط فعلی تاکید کرد.

نادرثناگو مطلق روز یکشنبه ۱۷ فروردین در جلسه شورای مدیران منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه بین المللی پیام اظهار کرد: شیوع کرونا آسیب جدی به بخش تولید و صنعت کشور وارد کرده ولی از فعالان اقتصادی درخواست می‌شود در برابر بحران ایجاد شده مقاومت کنند تا حیات بخش تولید بیش از این به خطر نیفتد و وضعیت اشتغال و معیشت کارگران متزلزل نشود.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به این که کشورمان درگیر یک بیماری ناشناخته شده است گفت: بعد از تبعاتی که جنگ تحمیلی بر اقتصاد کشور داشت، کرونا دور تازه‌ای از معضلات اقتصادی را دامن زده است .

وی خاطر نشان کرد: یک بار دیگر در آزمونی سخت قرار گرفته‌ایم که بی شک شکوه ایستادگی و مقاومت و پایمردی می‌تواند پیروزی دیگری را برایمان به ارمغان بیاورد .

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پیام ضمن اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۹ به عنوان جهش تولید عنوان کرد: این روزها هم توسعه کشور نیازمند نقش آفرینی صنعتگران است و هم شهروندان با تداوم حرکت چرخه های اقتصادی کشور می‌توانند دلگرم به ادامه مقاومت خود در برابر بیماری کرونا باشند .

ثناگو ضمن تاکید بر ایستادگی در حفظ تولید و تداوم شرایط کار و حفظ موقعیت شغلی افراد خاطر نشان کرد: حضور امروز ما و خدمت رسانی به اقتصاد کشور مدیون سال‌ها تلاش و ایستادگی بوده بنا براین بر ما تکلیف است با قدرت و همت بکوشیم ضمن حفاظت از چرخه تولید و استمرار آن نسبت به تحقق شعار سال برنامه ریزی مدونی داشته باشیم .

مدیر عامل پیام در پایان از همه فعالان اقتصادی خواست تا سهم خود را در حفظ حیات تولید و پاسداری از اشتغال کارگران در این شرایط به خوبی ایفا کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.