کارگاه‌های تولیدی در لرستان حمایت و تقویت شوند
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به حمایت از کارگاه‌های تولیدی این استان گفت: دستگاه‌های اجرایی تولیدات کارگاه‌های تولیدی استان را خریداری کنند.

سید احمدرضا شاهرخی امروز در دیدار با جمعی از مدیران استانی ستاد مقابله با کرونا که در بیت امام‌جمعه برگزار شد اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به شرایطی که در کشور به‌واسطه شیوع کرونا ایجاد شده، برخی مدیران استان‌های دیگر از این شرایط استفاده کرده و علاوه بر تجهیز اقلام بهداشتی مورد نیاز بیمارستان‌ها، اقدام به تجهیز بیمارستان‌های خود کرده‌اند.

وی تصریح کرد: الان فرصت خوبی است که بتوانیم از بودجه‌ای که از طرف رئیس‌جمهور در نظر گرفته شده، بیمارستان‌های استان را تجهیز کنیم و بودجه‌ای جهت تکمیل بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی در حال احداث خرم‌آباد با همکاری نمایندگان مجلس جذب کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: باید با تعامل و همکاری با یکدیگر بتوانیم در راستای حل مشکلات استان گام‌های مثبتی برداریم چراکه حق‌وحقوق مردم گرفتنی است.

شاهرخی بیان کرد: در ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان شاهد بی‌نظمی‌ها در نحو توزیع اقلام بهداشتی و همچنین افزایش قیمت برخی اقلام همچون الکل بودیم، این عامل سبب می‌شود که تهیه اقلام برای خانواده‌ای که به‌واسطه کرونا کسب و کارشان تعطیل شده است بسیار سخت شود لذا در این راستا باید اقدامات مؤثری انجام داد.

وی با اشاره به اهمیت مدیریت جهادی گفت: مدیریت جهادی به این معنا است که منابع انسانی و مادی را به نحو مفید و کارآمد با نیت الهی برای رسیدن به هدف به کار بگیریم، این نوع مدیریت اجر بیکران دارد.

امام‌جمعه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: در لرستان جهت تأمین ماسک مورد نیاز مردم باید به‌صورت دقیق عمل و بهترین شیوه را برای نظام توزیع صحیح به کار گرفته شود. به‌گونه‌ای باشد که داروخانه‌ها اقلام را در اختیار مردم قرار دهند و ضمناً مردم هم نباید برای تهیه این اقلام عجله‌ای داشته باشند.

شاهرخی ادامه داد: چنانچه از این روزهای سخت کرونا عبور کنیم به‌تدریج به امور طبیعی برمی‌گردیم بر همین اساس باید توزیع اقلام بهداشتی طی ماه‌های آینده نیز به‌صورت مستمر ادامه داشته باشد.

وی اظهار کرد: امروزه شاهد هستیم برخی کارگاه‌های استان جهت مقابله با کرونا به‌صورت خودجوش پای کار آمده و یک خط تولید خود را در اختیار قرارگاه‌های مردمی و جهادی به‌صورت رایگان قرار داده‌اند که در همین راستا می‌طلبد دستگاه‌های اجرایی استان تولیدات این کارگاه‌های استان را خریداری کنند. این در حالی است که درگذشته مصوب شده ولی عده‌ای از کارپردازهای ادارات متأسفانه این موضوع را جدی نگرفته‌اند.

شاهرخی افزود: باید برای حل مشکل بیکاری و اشتغال جوانان کارگاه‌های تولیدی استان را حمایت کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.