درخواست یک سردار از مردم
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی گفت: در شرایط فعلی حرکت جامعه به سمت همراهی و همکاری بوده و فضای جامعه، فضای مساعدت و مشارکت همگانی است که بسیار ارزشمند است.

به گزارش ایسنا، سردار حسینعلی یوسفعلی‌زاده با اشاره به گسترش ویروس کرونا در ایران و جهان توضیح داد: این ویروس در اکثر نقاط دنیا شیوع پیدا کرده و در ایران اسلامی نیز علیرغم تلاش‌هایی که توسط کادر درمانی و عموم دست‌اندرکاران حوزه بهداشت و درمان صورت گرفته اما عده‌ای از هموطنانمان به این ویروس مبتلا شدند که متاسفانه تعدادی از آنها جانباختند.

وی خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس در کنار تلاش‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام، خلاقیت‌ها و ابداعات به میدان آمد و امت حزب‌الله به عنوان ید واحد در برابر یورش ناجوانمردانه دشمن مقاومت کردند و باعث شکست ارتش بعث عراق شدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تاکید کرد: وضعیت کنونی جامعه در مقابله با ویروس کرونا ایجاب می‌کند تا دوباره به مدل زندگی در دوران دفاع مقدس تمسک بجوییم و خود را به ویژگی‌های آن دوران بیشتر نزدیک کنیم.

یوسفعلی‌زاده در ادامه با توصیه به قناعت در استفاده از مایحتاج زندگی و اقلام بهداشتی بیان کرد: شرایط امروز کشور اقتضا می‌کند همچون دفاع مقدس داشته‌های خود را انفاق کنیم و با صرفه‌جویی، کمبودها را تحمل کرده و در سایه ابتکارات، توصیه‌های پزشکی را اجرایی کنیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: اقدامات انجام شده از سوی پیشکسوتان دفاع مقدس، بسیجیان، گروه‌های جهادی و ایثارگران گمنام حوزه بهداشت و درمان در راستای پیشگیری از شیوع این ویروس در سطح استان خراسان رضوی، بیانگر آن است که حرکت جامعه به سمت همراهی و همکاری بوده و فضای جامعه، فضای مساعدت و مشارکت همگانی است که بسیار ارزشمند است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی در پایان گفت: از آحاد جامعه درخواست می‌کنم با عمل به توصیه‌های پزشکی در رفع این مشکل و ریشه کنی ویروس منحوس کرونا همراهی و مشارکت کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.