تحویل ۵۸ هزار انواع ماسک به دانشگاه‌ علوم‌پزشکی زنجان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: بیش از ۴۶ هزار ماسک سه‌لایه و ۱۲ هزار ماسک N۹۵ به دانشگاه‌ علوم‌پزشکی استان تحویل داده شده است.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در ادامه اقدامات تامینی اقلام بهداشتی مرتبط با کرونا در سطح استان و با پیگیری‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت بیش از ۴۶ هزار ماسک سه‌لایه و ۱۲ هزار ماسک N۹۵، به دانشگاه‌ علوم‌پزشکی استان تحویل داده شده است.

این مسئول ادامه داد: هزینه این اقلام توسط واحدهای بزرگ معدنی و صنایع معدنی کشور و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی این واحدها تقبل شده است.

وی افزود: در روزهای گذشته نیز به همت بخش‌ خصوصی تولید ماسک «N۹۵» در زنجان آغاز شده و کیفیت ماسک‌های تولیدی توسط نهاد ناظر در دانشگاه علوم‌پزشکی تایید شده است، به طوری که همه مراحل نصب ماشین‌آلات، تولید آزمایشی و اخذ موافقت از سوی دانشگاه علوم‌پزشکی طی شد تا در اسرع وقت ماسک‌های N۹۵ با کیفیت تایید شده در اختیار بخش درمان قرار گیرد.

فغفوری تصریح کرد: صنعتگران زنجانی برای مقابله با کرونا و حمایت از بخش درمانی، عزم جدی دارند، به طوری که صنعتگران استان زنجان همگام و همراه با تلاشگران حوزه سلامت، همت و عزم جدی خود را برای تولید اقلام مورد نیاز برای غلبه بر ویروس کرونا به کار بسته‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاران حوزه صنعت استان با تغییر در خط تولید خود و تامین نیازهای حوزه بهداشت، درخواست‌های مراکز بهداشتی استان را به صورت کامل تامین می‌کنند و سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز پشتیبانی از این واحدها را وظیفه خود دانسته و اقدامات لازم را در این حوزه انجام می‌دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.