همکاری کسبه و اصناف و همراهی مردم شهرستان قابل تقدیر است
فرماندار اسلامشهر گفت: خوشبختانه کسبه و اصناف شهرستان همکاری مناسبی جهت تعطیلی واحدهای فروش کالاهای غیر ضرور داشتند همچنین مردم‌نیز تردد خود را به حداقل رسانده اند که قابل تقدیر است.

مسعود مرسلپور ضمن تبریک‌آغاز ماه شعبان، اظهار کرد: در شرایط فعلی هیچ اقدامی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا موثرتر از در خانه ماندن‌ نیست.

وی با اشاره به سخنان امروز رئیس جمهور کشورمان در جلسه ستاد اقتصادی دولت در خصوص وضع مقررات سختگیرانه تر در کشور تصریح کرد: همه باید در شرایط خطیر فعلی به وظیفه خود بدرستی عمل کنیم ؛ متصدی واحد صنفی با تعطیلی مغازه خود و شهروندان‌نیز با در خانه‌ماندن. نامه نوشتن و بیانیه صادر کردن و برخی از شهروندان را بی تعهد معرفی کردن تاثیری در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ندارد.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه تعطیلی مراکز تجاری که کالاهای غیر ضرور عرضه می کنند تصمیمی کشوری است و تا ۱۵ فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت افزود: واحدهای صنفی که از این‌مقررات تخلف کنند به مدت یک ماه پلمب خواهند شد.

وی ادامه داد: در جلسه ستاد اقتصادی دولت جهت پشتیبانی از کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا اعطای تسهیلات دوساله بانکی با نرخ ترجیحی ۱۲درصد تا سقف ۷۵۰ هزار میلیارد ریال به تصویب رسید که توسط بانکها پرداخت خواهد شد.

مرسلپور خاطر نشان کرد: می دانیم که این وضعیت مشکلاتی برای کسبه و بازاریان به همراه خواهد داشت. ملت ایران به نوع دوستی و یاری رساندن به هموطنان خود شناخته می شود و به عنوان خدمتگزار مردم اسلامشهر از همه مالکان واحدهای صنفی درخواست دارم تا تخفیف های ویژه ای با توجه به شرایط خاص کشور برای مستاجران خود لحاظ کنند.

فرماندار اسلامشهر در پایان‌ سخنان خود گفت: ملت ایران همانطور که در هشت سال دفاع مقدس با گذشت، ایثار و از خودگذشتگی به پیروزی رسید شرایط دشوار و حساس کنونی را نیز با رعایت اصول بهداشتی، رعایت مقررات اعلامی از سوی مسئولان و حمایت از یکدیگر بخوبی سپری خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.