راه‌اندازی پویش « هرخانه، یک کانون فرهنگی تربیتی» برای ایام خانه‌نشینی دانش‌آموزان
مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش از راه‌اندازی پویشی تحت عنوان « هرخانه، یک کانون فرهنگی تربیتی» خبر داد و گفت: در این شرایط خاص شیوع کرونا ویروس ، کانون‌های فرهنگی سراسر کشور درراستای ارج نهادن به تلاش‌های شبانه روزی مدافعان سلامت و با احترام به اعتماد اولیا که سالیان سال است همراه و هم قدم آنها هستند پویش« # هرخانه، یک کانون فرهنگی تربیتی» را راه اندازی کردند.

علی رمضانی در گفت‌وگو با ایسنا، به برنامه‌های فرهنگی و پرورشی تدارک دیده شده برای دانش آموزان در تعطیلات پیش بینی نشده مدارس که از اسفند ماه آغاز شده و مشخص نیست تا چه زمانی ادامه داشته باشد اشاره کرد و گفت: ۱۱۸۲ کانون فرهنگی تربیتی داریم و دانش آموزان با عضویت در ۲۲ انجمن، در برنامه‌های کانون‌ها که عمدتا در حیطه اوقات فراغت است شرکت می‌کنند.

وی افزود: هر کانون با اپلیکیشنی که درنظر گرفته با دانش‌آموزان در ارتباط است؛ فعالیت‌ها و مسابقات ویژه‌ای پیش بینی شده و فضای خوبی ایجاد شده است.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه فعالیت‌های ما در این اداره کل، فوق برنامه است و کانون‌های فرهنگی تربیتی نیز کار خودشان را به خوبی انجام می‌دهند گفت: از سوی دیگر، دانش‌آموزانی که در مسابقات فرهنگی و هنری برگزیده شده‌اند در حال تمرین و آموزش هستند که بتوانند در سطح استان و کشوری نیز مقام کسب کنند. اکنون فرصت خوبی است که دانش آموزان بتوانند در منزل فعالیت فرهنگی و هنری انجام دهند.

رمضانی همچنین از راه‌اندازی پویشی تحت عنوان « هرخانه، یک کانون فرهنگی تربیتی» خبر داد و گفت: در این شرایط خاص شیوع کرونا ویروس که بر کشور حاکم است و در پی آن پویش «در خانه بمانیم» به راه افتاد، کانون‌های فرهنگی سراسر کشور نیز درراستای ارج نهادن به تلاش‌های شبانه روزی مدافعان سلامت و با احترام به اعتماد اولیا که سالیان سال است همراه و هم قدم آنها هستند پویش« # هرخانه، یک کانون فرهنگی تربیتی» را راه اندازی کردند.

وی ادامه داد: حضور فرزندان در کنار خانواده‌ها پررنگ تر شده و در تلاشیم تا از این طریق آرامش و شادابی را برای خانواده‌ها به ارمغان بیاوریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.