خودروهای متخلفی که حق ورود به کهگیلویه و بویراحمد ندارند، به پارکینگ می روند
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اینکه ورودی‌های استان به صورت دقیق تر کنترل می شوند، خودروهایی که حق ورود به استان ندارند، در صورت مشاهده در داخل شهرها توسط پلیس توقیف شده و به پارکینگ می روند.

«حسین کلانتری» چهارشنبه ششم فروردین ماه ۹۹ در بازدید از ایستگاه‌های غربالگری این بازدید از عملکرد و اقدامات نیروهایی که در مبادی ورودی استان به طور کامل و دقیق کنترل می کنند تشکر کرد و افزود: پلیس راه و راهور جاده های درون استان و داخل شهرها را به صورت دقیق کنترل کنند و خودروهایی که بدون توجه به هشدارها از تورهای ایست و بازرسی عبور می کنند جریمه کنند.

وی اظهارکرد: این خودروها در صورت اصرار بر سرپیچی با اعمال قانون و اختیارات پلیس نسبت به انتقال خودرو به پارکینگ اقدام شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین در گفت و گوی کوتاه و صمیمی با افرادی که شبانه روز در این محورها به امر انجام تست و غربالگری مشغولند، ضمن عرض خسته نباشید، از زحمات آنان تقدیر ویژه کرد.

کلانتری همراهی مردم استان در مقابله و پیشگیری با ویروس کرونا را مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: اگر مردم سعی کنند در این مدت دو هفته در خانه بمانند و از ترددهای غیرضروری بپرهیزند شرایط خوبی را برای قطع زنجیره انتقال این ویروس رقم خواهیم زد.

وی تصریح کرد: برای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع این ویروس همه امکانات و تجهیزات را بسیج کردیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد کنترل و غربالگری مستمر و مداوم در ورودی های استان را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: مردم با توجه ویژه به پویش « در خانه بمانیم» به قطع زنجیره انتقال و ریشه کن کردن این ویروس کمک کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، حسین کلانتری- استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و جمعی از مسئولان استان به صورت سرزده از محورهای مهم مواصلاتی به ویژه ایستگاه‌های غربالگری "یاسوج – شیراز" و "یاسوج – اقلید" بازدید کردند. مسئولان در این بازدید سرزده از نزدیک در جریان روند نظارت و کنترل ورودی‌ها و ایستگاه‌های غربالگری قرار گرفتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.