تعطیلی مراکر خدمات‌رسان در مناطق گردشگری طارم
فرماندار طارم گفت: همه مراکز خدمات‌رسان در مناطق گردشگری این شهرستان پلمب بوده و هیچ‌گونه خدماتی ارائه نمی‌شود.

ستار صفری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به نقش موثر نانوایی‌ها در تامین سلامت مردم به‌ویژه در برهه فعلی که شاهد شیوع ویروس کرونا در کشور هستیم، اظهار کرد: در راستای کنترل این بیماری نانوایی‌های سطح شهر به طور مستمر پایش می‌شوند.

وی اظهار کرد: طی بازدیدهای به عمل آمده یک واحد نانوایی در شهر آب‌بر به علت عدم رعایت موازین بهداشتی، با توجه به شیوع کرونا توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان طارم با همکاری نیروی انتظامی پلمب شد.

صفری با اشاره به آخرین تصمیمات اخذ شده در شهرستان طارم جهت مقابله و کنترل شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: مطابق با تصمیمات اتخاذ شده در ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس در طارم و تصویب شورای تامین استان، همه سفرهای هم‌وطنان به شهرستان طارم ممنوع و اکیپ مستقر در ورودی گیلوان از تردد همه خودروها، به استثنای خودروهای حامل سوخت و مواد غذایی فاسد شدنی به شهرستان جلوگیری خواهد کرد.

این مسئول یادآور شد: پیرو انتشار اطلاعیه‌های مکرر مبنی بر رعایت اصول بهداشتی و پرهیز از مسافرت‌های غیرضروری در این ایام به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس و رفع نگرانی و دغدغه‌های مردم شهرستان، تا اطلاع ثانوی طارم در هیچ کدام از مناطق گردشگری به ویژه منطقه گردشگری شیت و شیرین‌سو پذیرای میهمانان نبوده و در صورت مشاهده، دستگاه‌های مربوطه از حضور مسافران در شهرستان ممانعت خواهد کرد.

فرماندار طارم تاکید کرد: هم‌اکنون همه مراکز خدمات‌رسان در مناطق گردشگری شهرستان پلمب بوده و هیچ‌گونه خدماتی ارائه نمی‌دهند.

به گزارش ایسنا، همجواری شهرستان طارم با استان‌های شمالی که این روزها شاهد شیوع گسترده کرونا در آن‌ها هستیم بر نگرانی مردم از تردد در این مسیرها افزوده است تا جایی که با پیشنهاد ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان طارم و تصویب شورای تامین استان زنجان، از بعد از ظهر جمعه ۱۶ اسفند ورود خودروها به شهرستان طارم از ورودی گیلوان ممنوع شده است. همچنین ارتباط راه در دست احداث طارم به خلخال به دلیل جلوگیری از انتشار ویروس کرونا مسدود است و بنا بر اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته، تردد در مسیر فوق غیرممکن بوده و مسیر با خاکریز مسدود شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.