مردم کروناهراسی را به کرونازدایی تبدیل کنند
مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری گفت: مردم باید با اعتماد به رسانه‌های معتبر، عدم توجه به شایعات بی‌اساس و رعایت اصول بهداشتی کروناهراسی را به کرونازدایی تبدیل و با هوشیاری از سواستفاده دشمنان جلوگیری کنند.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله شاهسون در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این که تنها راه مبارزه با ویروس کرونا همبستگی و اتحاد ملی است، اظهار کرد: از دفاع مقدس تا فتنه‌های گوناگون علیه نظام اسلامی، مردم هرجا با اتحاد و همبستگی به صحنه آمدند، در آن میدان پیروز شدیم.

وی افزود: دشمن از هر موقعیتی استفاده می‌کند تا به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند، مردم باید با اعتماد به رسانه‌های معتبر، عدم توجه به شایعات بی‌اساس و رعایت اصول بهداشتی کروناهراسی را به کرونازدایی تبدیل و با هوشیاری از سواستفاده دشمنان جلوگیری کنند.

شاهسون تصریح کرد: در شرایط کنونی بر همگان واجب است به توصیه پزشکان و متخصصان سلامت، جامه عمل بپوشانند، اگر هر فرد اصول بهداشتی را رعایت کند و حتی‌المقدور از خانه‌ها خارج نشود با توکل به خدا می‌توانیم از این حالت بحرانی به خوبی عبور کنیم.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان با اشاره به این که حفظ سلامت جامعه واجب است حتی اگر منجر به تعطیلی نماز جمعه شود، تصریح کرد: همان طور که همه اقشار جامعه در مسائل دینی از مراجع‌ تقلید و از علما پیروی می‌کنند، علما هم وظیفه دارند در مسائل مربوط به سلامت از متخصصان در این حوزه تبعیت کنند.

شاهسون در پایان با اشاره به صحبت‌های اخیر رئیس جمهور آمریکا در خصوص کمک به ایران در مقابله با کرونا، خاطرنشان کرد: پیشنهاد رئیس جمهور آمریکا بولفی بیش نیست، مردم ایران آمریکا را به خوبی می‌شناسند، رئیس جمهور آمریکا اگر مدعی کمک به ایران است، تحریم های ظالمانه دارویی را رفع کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.