لزوم آموزش همگانی راه‌های شیوع کرونا
نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: آموزش همگانی درباره راه‌های شیوع و شیوه‌های پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا به صورت محله محور با استفاده از ظرفیت مساجد و بسیج با محوریت دانشگاه علوم پزشکی و همکاری وزارت ارشاد و صداوسیما انجام شود

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، شامگاه دهم آبان، در نشست صمیمی سازمان‌های و ارگان‌های مختلف دولتی و مردمی استان، ضمن تبریک فرارسیدن ایام میلاد پیامبر اکرم (ص)، اظهار کرد: ایشان آموزه‌های زیادی برای ما دارند که باید به آن‌ها توجه داشته باشیم.

وی افزود: هدف از این جلسه بعد از سخنان مقام معظم رهبری با ستاد ملی کرونا که تأکید داشتند راه و روش‌های دیگری را برای مقابله با ویروس کرونا پیدا کرده و بتوانیم از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم، است.

شاهرخی ادامه داد: افرادی که اینجا هستند همواره در صحنه هستند اما ما آن‌ها را کمتر دیده‌ایم و هدف ما این است که نظرات و پیشنهادات آن‌ها را بشنویم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بیان کرد: راه‌اندازی فوری قرارگاه عملیاتی برای اجرای دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا و الزام دستگاه‌های دیگر برای اجرای آن باید در نظر باشد.

وی عنوان کرد: آموزش همگانی درباره راه‌های شیوع و شیوه‌های پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا به صورت محله محور با استفاده از ظرفیت مساجد و بسیج با محوریت دانشگاه علوم پزشکی و همکاری وزارت ارشاد و صداوسیما انجام شود.

شاهرخی تصریح کرد: پیشگیری بهترین و اصلی‌ترین مسئله در درمان است، شخص شناسایی و برای معالجه مراجعه کند یا با غربالگری شناسایی شوند تلفات خیلی کمتر می‌شود که امیدواریم غربالگری را بتوانیم بیشتر از گذشته انجام دهیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: تفکر، برنامه‌ریزی و عملیات قرارگاهی با فرماندهی واحد، جوانان انقلابی، گروه‌های جهادی و عموم مردم با کار و تلاش مضاعف و به کار گیری ایده‌ها و تفکرات تحت نظارت وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی می‌تواند مفید و ارزشمند باشد.

وی بیان کرد: تداوم رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه با به میدان آمدن خیران و نیکوکاران، محسنین و جوانان مؤمن و تداوم کمک‌رسانی دستگاه‌های معتمد دولتی و نهادهای مردمی مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده‌ است.

شاهرخی اظهار کرد: طبق گفته‌های مقام معظم رهبری دعا، توسل و استغفار برای دفع بلا مؤثر است و در کنار تمام ابزارها این امر باعث می‌شود لطف الهی شامل مردم شود که شاهد این امر در دوران دفاع مقدس بودیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.