قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا یک عزم عمومی می‌طلبد
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا یک عزم عمومی می‌طلبد.

عباس گودرزی امروز ششم آبان‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مستحضر هستید که شیوع بیماری کرونا نسبت به آغاز این بیماری گسترده‌تر شده است.

وی تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که جان باختگان به بیش از ۳۰۰ نفر افزایش یافته در حالی‌که روزهای اول در اسفندماه و فروردین ماه حتی اردیبهشت‌ماه تعداد خیلی کمتر بود اما امروز شاهد هستیم به بیش از ۳۰۰ نفر رسیده است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: کادر بهداشتی استان و شهرستان تمام توان خود را به کار گرفته‌اند که بتوانند بیمارانی را که به کرونا مبتلا شده‌اند را از مرگ نجات دهند.

گودرزی اضافه کرد: کادر بهداشتی در حال زحمت و تلاش هستند شایسته نیست که با بی‌مبالاتی و کم رعایتی باعث افزایش بستری در بخش‌های مختلف بیمارستانی باشیم و زحمت کادر پزشکی و درمانی و پرستاران را هدر بدهیم.

وی اضافه کرد: از شما مردم فهیم درخواست می‌کنم که برای حفظ سلامت خود که امنیت و اقتصاد ما در گرو این مسئله بسیار مهم است و برای قدردانی از زحمات و مجاهدات دلسوزان حوزه بهداشت و درمان مجدانه تقاضا می‌کنم که به هر نحو مقتضی رعایت بیشتری کنند با ماسک در اجتماع حضور یابند و حتما رفت و آمدها و تردد غیر ضروری را حذف کنند و تا جایی‌که می‌توانند در مجامع و محافل حضور پیدا نکنند.

گودرزی بیان کرد: اگر تعداد بستری‌ها طوری باشد که از حد بگذرد و تخت بستری نباشد ممکن است شاهد باشیم که عزیزمان در جلوی چشمانمان عمرش را از دست بدهد و نتوانیم برای آن کاری کنیم.

وی ادامه داد: مردم باید برای حفظ سلامت خود و قدر دانی از زحمات تیم پزشک و پرستاران و کارکنان حوزه درمان تا نهایت امکان در رعایت نکات بهداشتی و پروتکل‌ها تلاش کنند اگر چنانچه یک عزم عمومی اتفاق بیافتد زنجیره انتقال قطع بشود ما آینده روشنی را متصور هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.