هرمز، سوئز، پاناما؛ چرا فقط اولی نمی‌تواند عوارض بگیرد؟
ایران به دلیل درخواست تا دو میلیون دلار از کشتی‌ها برای عبور از تنگه هرمز به‌شدت مورد انتقاد است. چرا مصر و پاناما می‌توانند برای عبور از کانال سوئز و پاناما عوارض بگیرند اما ایران نمی‌تواند. دویچه وله بررسی کرده است.

← برای متن کامل، اینجا کلیک‌کنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.