|
هرمز، سوئز، پاناما؛ چرا فقط اولی نمیتواند عوارض بگیرد؟
|
| |||||
|
||||||
![]() |
![]() |
ایران به دلیل درخواست تا دو میلیون دلار از کشتیها برای عبور از تنگه هرمز بهشدت مورد انتقاد است. چرا مصر و پاناما میتوانند برای عبور از کانال سوئز و پاناما عوارض بگیرند اما ایران نمیتواند. دویچه وله بررسی کرده است.