خانواده زوج بریتانیایی زندانی در ایران می‌گویند که آنها دوباره اعتصاب غذا کرده‌اند
خانواده یک زوج بریتانیایی که به اتهام جاسوسی در ایران زندانی هستند ، می‌گویند که این دو نفر برای آزادی خود اعتصاب غذا کرده‌اند.

← برای متن کامل، اینجا کلیک‌کنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.