ایران متهم به هک سامانه‌های پایش سوخت پمپ‌بنزین‌های آمریکا
سی‌ان‌ان می‌گوید هکرهای ایرانی متهم به نفوذ در سامانه‌های پایش مخازن سوخت پمپ‌پنزین‌ها در چند ایالت آمریکا هستند. خسارتی گزارش نشده، اما نگرانی‌های امنیتی افزایش یافته است. این بار میدان نبرد، شبکه‌های پنهان دیجیتال‌اند.

← برای متن کامل، اینجا کلیک‌کنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.