حدود ۱ ماه پیش koorosh99 گفت: [گزارش خطای کاربر] برای گزارش خطا باید ابتدا واردشوید یا ثبتنام کنید.۱
تو تهران که بودم، هر شب چاقوکشی و عربده کشی و کتک کاری بود، بعد یارو خون از سر و صورتش میریخت، داد میزد میگفت زدم پاره پورش کردم، بذار برم جرش بدم. بعد رفیقش کشان کشان میبردش میگفت باشه باشه بیا بریم حالا، زدن جرواجرت کردن، بیا بریم. حالا الان قضیه این اسراییلی هاست.