وزیر انرژی کوبا: ذخایر گازوئیل و نفت ما تمام شده است
ویسنته د لا او لوی، وزیر انرژی کوبا، می‌گوید که ذخایر گازوئیل و نفت کوره کشورش به طور کامل تمام شده است. او در مصاحبه‌ای با رسانه‌های دولتی گفت که مقادیر محدودی گاز در دسترس است، اما سیستم انرژی کوبا در وضعیت «بحرانی» قرار دارد، زیرا آمریکا با محاصره نفتی کوبا، عرضه نفت آن کشور را کاهش داده است.

← برای متن کامل، اینجا کلیک‌کنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.