بیش از ۱۱۰ برنده جایزه نوبل خواستار آزادی نرگس محمدی شدند
بیش از ۱۱۰ برنده جایزه نوبل خواستار آزادی "بی قید و شرط" نرگس محمدی، فعال زندانی حقوق بشر و برنده نوبل صلح، شدند. محمدی دو روز پیش برای درمان تخصصی از زندان زنجان به بیمارستان پارس تهران منتقل شد.

← برای متن کامل، اینجا کلیک‌کنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.