|
از مسابقه با آرژانتین و فرانسه تا سومین بازی با خودشان؛ سقوط فوتبال
|
| |||||
|
||||||
![]() |
![]() |
تیم ملی فوتبال ایران روز سهشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۵، برای سومین بار در فاصله چند روز، به جای رویارویی با یک حریف خارجی، در تهران مقابل خود به میدان میرود؛ دیداری درونتیمی که در آن بازیکنان به دو...