حدود ۲۷ روز پیش arasradio گفت: [گزارش خطای کاربر] برای گزارش خطا باید ابتدا واردشوید یا ثبتنام کنید.۲۳
یادش گرامی. ؛( اعدام شنیع ترین و ضد بشری ترین مجازات است. نه بزرگ به اعدام.
حدود ۲۷ روز پیش Arash20 گفت: [گزارش خطای کاربر] برای گزارش خطا باید ابتدا واردشوید یا ثبتنام کنید.۲۳
هر چه می کشیم از دست دیکتاتوران بیمار و بی مخ و بی احساس و بی رحم و دزد و فاسد و قاتل می کشیم! اگر آزادی و دموکراسی و عدالت و رفاه اجتماعی در ایران عزیزمان نهادینه شده بود! فرزندان ایرانزمین در کانون گرم خانواده به زندگی نرمال خود ادامه می دادند! مرگ بر دیکتاتور...!