آلمان می‌گوید برای بازگشت اتباع افغانستان پولی به حکومت طالبان نداده است
وزارت کشور آلمان اعلام کرد دولت این کشور هیچ پولی به حکومت طالبان در افغانستان برای پذیرش شهروندان افغان که از آلمان اخراج شده‌اند، پرداخت نکرده است.

← برای متن کامل، اینجا کلیک‌کنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.