یک متهم دیگر به جاسوسی برای اسرائیل اعدام شد؛ دهمین اعدام پس از جنگ ۱۲ روزه
قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران صبح امروز چهارشنبه ۱۵ مرداد از اعدام روزبه وادی به‌اتهام «جاسوسی و همکاری با اسرائیل» و مهدی اصغرزاده به‌اتهام عضویت در گروه داعش خبر داد.

← برای متن کامل، اینجا کلیک‌کنید.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۷ )