آقای رئیسی از بذرپاش، زاکانی و ضرغامی فاصله بگیر /پیشنهاد کاربران خبرآنلاین به رئیس جمهور منتخب
کاربران خبرآنلاین نظرات و پیشنهادات متفاوتی درباره کابینه دولت سیزهم مطرح کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فاصله تا پایان دولت روحانی و روی کار آمدن دولت رئیسی کوتاه است. در فاصله باقیمانده بازار گمانه زنی ها درباره کابینه دولت آینده شلوغ است.

برخی از تشکیل دولت فراجناحی می گویند و برخی از دولت یکدست اصولگرا. برخی نیز نگران حضور پررنگ تندروها یا مدیران احمدی نژادی هستند.

در همین راستا خبرگزاری خبرآنلاین از کاربران محترم خود پرسیده است؛« توصیه شما به ابراهیم رئیسی در چینش کابینه سیزدهم چیست؟»

استعداد یابی جهت وزرای جدید! برخی از کاربران خبرآنلاین از دولت سیزدهم خواستند ضمن شایسته سالاری از چهره های جدید برای وزارتخانه ها استفاده کند. مثلا، آزاده نوشت:« شایسته سالاری در یک کلام. انقدر ادم های تکراری ادوار قبلی را نیاورید مربوط به هر دوره ای.»

کاربری نوشت:« از هیچ کسی که تا کنون وزیر یا مسئول مهمی بوده استفاده نکند.» دیگری نوشت:« هرشخصی که انتخاب شد به محض مشاهده ی عدم کارایی لازم سریعا عزل گرددچراکه فرصت کوشش وخطا نداریم.»

فردی برای خبرآنلاین نوشت:« بهتر است از کسانی که دلسوز کشور وملت هستند وتجربه کاری دارند استفاده شد.» کاربری هم به دولت جدید پیشنهاد کرد:« استعداد یابی جهت وزرای جدید!! یعنی وزرایی حرفه ایی، کاربلد، آزاد اندیش و غیر دگم و البته بین ۵۰ تا ۶۰ سال سن.»

ایراندوست نوشت:« از نخبه گان علمی مملکت که به هیچ جناح سیاسی وابسته نیستند و در این سالها به حاشیه رانده شده بودند و به بازی گرفته نشدند استفاده کنید. از این افراد ناکارامد و تکراری و امتحان پس داده و بالای ۶۵ سال هم حتی الامکان استفاده نکنید.»

محمود هم نوشت:« بنظر بنده آقای رئیسی باید ترکیبی را انتخاب کند که بعد از بازه های زمانی یکساله تا چهار ساله جوابگوی عملکرد آنها باشد و لذا تنها گزینه پیش روی ایشان انتخاب همکاران تخصصی، باتجربه و سالم میباشد راه دیگری وجود ندارد.»

آقای رئیسی از بذرپاش، رستم قاسمی، زاکانی و ضرغامی فاصله بگیر در این میان برخی از کاربران خبرآنلاین، درباره وزرای دولت سیزدهم پیشنهاداتی دادند. به طور مثال، کاربری نوشت:« رستم قاسمی وزیر نفت. مطمئنا نفت را بدون برجام هم صادر خواهد کرد. سعید محمد وزیر نیرو حتما مشکل آب وبرق را حل خواهد کرد. زاکانی حتما فساد را ریشه کن خواهد کرد. قاضی زاده وزیر بهداشت وضعیت کرونا بهتر خواهد شد. وحیدی وزیر دفاع حتما وضعیت دفاعی ما بهتر خواهد شد.»

مستاجر نوشت:« با سلام به خدمت اقای رئیسی رئیس جمهور منتخب وزیر بهداشت دکتر پزشکیان وزیر اقتصاد دکتر حسینی یا دکتر طیب نیا رییس بانک مرکزی دکتر طهماسبی وزیر ارشاد عزت ضرغامی وزیر ورزش صفایی فراهانی وزیر مسکن دکتر اسلامی.» دیگری هم اینطور برای خبرآنلاین نوشت:« حتماً از حسین شریعتمداری، بذرپاش، رائفی پور، ذوالنور و زاکانی استفاده بشه.»

علی نوشت:« وزیر امور خارجه فقط محمدجواد ظریف که مطمئن هستم قبول نمیکنن. ,وزیر دفاع سردار سلامی.» فردی هم به نام شاکی نوشت:« به نظرم افرادی همچون بذر پاش و امیری فراهانی و زاکانی و رستم قاسمی و ضرغامی اصلا و ابداً متناسب با کابینه ی دولت موسوم به مردمی نیستند و از این افراد بطور جدی باید فاصله بگیرد رئیس جمهور منتخب...اینها برای کابینه سم هستند و اثرات منفی خود را در بدبینی مردم به دولت می گذارند و به نظرم در حوزه آموزش و پرورش باید وزیری در طراز رئیس جمهور انتخاب کند چون همواره مطیع ترین و منقادترین افراد بعنوان وزیر آموزش و پرورش انتخاب شده اند و آقای علی لاریجانی بهترین گزینه هستند البته قاضی زاده هاشمی گزینه ی خوبی برای وزارت آموزش و پرورش است چون هم جوان است و هم قابلیت اداره این نهاد فرهنگ ساز را دارد و اگر همین دو پیشنهاد را جناب رئیسی عمل کند کلی گام رو به جلو برداشته است.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.