پاسخ رئیسی به اتهام زنی ها به او درباره حقوق بشر
ابراهیم رئیسی در پاسخ به سوالی درباره اتهام زنی ها حقوق بشری گفت: اگر من در جایگاه قاضی و دادستان از امنیت جامعه دفاع کرده باید مورد تشویق و تقدیر قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدابراهیم رئیسی در بخش دیگری از نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره اتهام زنی های حقوق بشری به او گفت: من از ابتدای مسئولیت به عنوان یک حقوقدان همواره مدافع حقوق مردم بودند، حقوق بشر محوری ترین مساله ای بوده که در همه مسئولیت هایم دنبال کردم.

وی گفت: به آنهایی که اتهام می زنند باید گفت که ما امروز در جایگاه مدعی قرار داریم، به عنوان مدعی حقوق انسان ها. تمام اقدام من همواره در جهت دفاع از حقوق بشر بوده است، با کسانی که اخلال در حقوق انسان ها ایجاد کردند یا دست به حرکات داعشی و ضدامنیتی زدند همواره در دستگاه قضایی برخورد کردم و به عنوان یک حقوقدان و قاضی مدعی حقوق انسان ها بودم و در جایگاه دفاع از حقوق بشر بودند.

رئیسی گفت:‌ کسانی که نقض حقوق بشر می کنند باید پاسخگو باشند که جلوی چشم همه مردم دنیا نقض حقوق بشر می کنند. اگر من در جایگاه قاضی و دادستان از امنیت جامعه دفاع کرده باید مورد تشویق و تقدیر قرار دهد. افتخارم آن است که در کسوت دادستان هرجا بودم از حقوق مردم و امنیت مردم و آسایش مردم دفاع کردم. امروز هم در جایگاه ریاست جمهوری خود را موظف به دفاع از حقوق بشر می دانم .

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.