چرا سیدمحمد خاتمی و سیدحسن خمینی صراحتا از همتی حمایت نکردند؟ /پاسخ بهزاد نبوی را بخوانید
رئیس جبهه اصلاحات از دلیل عدم حمایت صریح سیدمحمد خاتمی از همتی رمزگشایی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهزاد نبوی رئیس جبهه اصلاحات و چهره شاخص اصلاح طلب در کلاب هاوس در پاسخ به این سوال که چرا سیدمحمد خاتمی و سیدحسن خمینی صریحا حمایت خود از یک کاندیدا را اعلام نمی کنندگف گفت: آقای خاتمی گفته بود تابع نظر جبهه اصلاحات هستم، جبهه اصلاحات هم نامزدی معرفی نکرده است که مورد تایید قرار گیرد.

وی گفت: البته جبهه هم مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کرده است ولی آقای خاتمی چون متعهد شده است که هر تصمیمی جبهه اصلاحات بگیرد از آن حمایت کند لذا به این تعهد خود پایبند بودند. دیشب و پریشب جبهه اصلاحات جلسه ای داشت ولی به نتیجه نرسید چون مصوبه این بود که باید برای هر کاندیدا دو سوم رأی اعضای مجمع را داشته باشد.

نبوی گفت: بحث رأی آقای خاتمی یک چیز است بحث درخواست از مردم یک چیز دیگر است. آقای خاتمی قبل از ردصلاحیت ها گفت هرچه جبهه تصمیم بگیرد من تابع تصمیم جبهه هستم و آن را تایید می کنم. جبهه اصلاحات نمی خواهد بگوید حسن و حسین کاندیدای من هستند و کاندیداهای موجود را نمی تواند تایید کند لذا آقای خاتمی و آقای سیدحسن خمینی هم می خواستند هماهگ با جبهه عمل کنند پس نمی توانند بر حمایت از یک کاندیدا تصریح کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.